داده های مشتری بزرگ سوخت که قدرت مشتریان بزرگ تجربه است. اجازه بدهید برایتان مثالی بزنم

من همیشه طرفدار بزرگ خرده فروش خاص بوده است (که نام من نمی خواهد به اینجا آشکار جایی که من در مغازه برای همه لباس های من. در حالی که این نام تجاری بزرگ لباس خط و قیمت معقول دارم من همیشه در راه تقریبا هر بار من در مغازه وجود آنها حق دریافت سفارش و ترجیحات من شگفت زده. در طول چند سال گذشته به شرکتی که درک آنچه مهم به من مشتری خود را اثبات کرده ام — و که نگه می دارد من چسب را به آنها. همانطور که شانس آن را داشته باشد، این به همسر من بیش از حد اعمال می شود.

عقب چهار سال از امروز و چیزهایی به عنوان خوشبو نیست. من به فروشگاه در این خرده فروش، در میان دیگران استفاده می شود. فوریه بود و من به دنبال یک هدیه روز ولنتاین برای همسرم بود. بعد از تجسس، چه او ممکن است مانند آنچه او در حال حاضر است و به جز چیزهایی که بدون هیچ قطعی من بررسی فروشگاه خود را برای پیدا کردن (چه می شود گفتم) هدیه برنده. من در ارائه شده هدیه در روز ولنتاین تنها برای پیدا کردن او بود همان آیتم های دقیق از وب سایت خود را یک ماه پیش دستور داد و آن را بازگشت از آنجا که آن انتظارات خود را متناسب نیست. به عبارت دیگر، من خریداری محصول از خرده فروش همان است که آن همان محصول را به همسرم فروخته و می دانستم که او را به آن برگشته. Bummer!

در حالی که برای تعهد شخصی به پیدا کردن هدیه ای مناسب برای عشق من، من همیشه تعجب چرا این خرده فروش امکان استفاده از داده های موجود به آنها و توصیه های معقول را نشد من همه. اگر آنها در حال کاوش اطلاعات موجود در مورد من، من خانواده و ما خرید جمعی (با استفاده از همان کارت اعتباری) و همچنین محصولات ما برگشته، نیز در این مورد که آنها را به صرفه جویی در روز یک تجربه بزرگ اجازه ام خواهد بود.

سازمان های چند سال گذشته مذهبی با تمرکز بر مشتری تجربه بهتر بدست. فروش سنتی است که همه چیز در مورد محصولات و خدمات است. خط کسب و کار فروش محصولات به مشتریان بدون دانستن هیچ چیزی در مورد چه گروه دیگری با همان مشتری انجام شد. خرید و فروش با اطلاعات مربوط به مشتری تکه تکه مجبور به شرکت در فن آوری های مانند مدیریت داده ها استاد (مضم) نگاه کنید. مضم شد راه حل رویای برای خرده فروشان به اطمینان حاصل شود آنها را پاک و سازگار و دقیق اطلاعات در مورد مشتریان — مهم نیست که چه محصول و یا خدمات آنها را خریداری.

سازمان های امروزی این است که در جهان بیش از حد رقابت جایی که آنها باید یاد بگیرند که چگونه به رقابت در تجربه مشتری است. آنها نیاز به قابلیت ارائه پیشنهادات بسیار هدفمند با پیام های شخصی. به عنوان یک مطالعه McKinsey یافت بازاریابان که شخصی سازی داده ها رو تحویل پنج تا هشت بار ROI در بازاریابی صرف. Gartner نیز می گوید: انتظار 89 درصد از شرکت ها برای رقابت بیشتر بر اساس تجربه مشتری امسال در مقابل 36 درصد چهار سال پیش.

02

مضم فناوری مهم و لازم برای دستیابی به نسل بعدی 360 درجه مشاهده از مشتریان است. در حالی که داشتن مشاهده پاک، سازگار، و سازمانی گسترده ای از اطلاعات در مورد مشتریان حیاتی است، امروز سازمان باید زیاد اطلاعات که با بینش از داده های بزرگ است که هرگز فقط چند سال پیش کشف شد. برای سادگی، من می خواهم به تقسیم این بینش را به چهار بعد زیر.

4

تعامل داده است هنگامی که ما وب سایت مراجعه یا تماس با مرکز تماس بگیرید و یا تیم فروش چه دستگیر می شود. این می تواند محصولات من چک شده در وب سایت یا چیزهایی که من در من سبد خرید آنلاین به بعد قرار دهید.

3

این اطلاعات همراه با ما خرید گذشته ای کارت اعتباری پرداخت اپل است و غیره. به طور کلی هر گونه اطلاعات تولید شده توسط معاملات مالی بین سازمان و مشتریان خود حاوی مقدار زیادی از بینش است که می تواند به پیش بینی آینده الگوهای خرید قوی تر. به طور روزافزونی، این اطلاعات نیز شامل تاریخ خرید و خدمات.

020

اطلاعات بدست آمده درباره روابط مشتریان اطلاعات خانوار خود شرکت آنها را برای کار، و غیره، برای خرده فروشان است. زندگی در جهان رسانه های اجتماعی، فیس بوک دوستان ما، پیروان توییتر، influencers، حتی آنلاین بررسی بازی نقش مهمی در تصمیم خود برای خرید.

028

4. مشتری سفر

سفر مشتری های مدرن پیچیده است. بازاریابی رهبران مبارزه هر روز برای پاسخ به سوال «چرا این مشتری خریداری می نمایید؟ چه رویدادهای خاص و تعامل به تبدیل شد؟ بعدی بهترین پیشنهاد چیست؟» پاسخ اينگونه سوالات به سازمان تاکید در لحظات بحرانی است که مردم برای خرید محصول و یا خدمات. اطلاعات سفر زندگی شامل رویدادهای مهم است که در زندگی مشتری چنین به تازگی به حال بچه فقط فارغ التحصیل از کالج و یا به نوبه خود 50 رخ داده است.
Advertisements

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s