مشاوره crm : نرم افزار CRM

واژه CRM مخفف عبارت Customer Relationship Managment به معنی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.
امروزه شرکت ها برای بقا در بازارهای رقابتی احتیاج به سیاست هایی دارند تا بتوانند با آشنایی با نیازها و رفتارهای مشتریان، ارتباطی سودمند با آنها برقرار کنند و هزینه فعالیت ها را نیز کاهش دهند.

  • CRM  یک شگرد بازاریابی است که به وسیله آن مشتری را پیدا می کنند و بعد از آن تلاش می شود تا مشتری حفظ شود و به یک مشتری دائمی تبدیل شود.
  • روابط خوب با مشتری رمز موفقیت در کسب و کار می باشد. همیشه حق با مشتری است، این مهمترین اصل در CRM است.
  • CRM  می تواند موجب فروش بیشتر شود.روابط قوی با مشتریان مهمترین رمز موفقیت در کسب و کارها است.
  • CRM  همانند فرایندی است که باعث می شود تا اطلاعات گوناگونی از مشتریان، فروش، اثربخشی فعالیت های بازاریابی، سرعت در پاسخ گویی مشتری و نیز تمایلات بازار را یک مرتبه جمع آوری کنیم.

هدف از استفاده سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) افزایش درآمد، ایجاد وفاداری مشتری، کاهش هزینه می باشد.
CRM  امکان تغییر رویه شرکت را از محصول مداری به مشتری مداری فراهم می کند. اصلی ترین ایده مدیریت ارتباط با مشتری کمک به شرکت ها برای استفاده از تکنولوژی و منابع انسانی در به دست آوردن بهترین دید نسبت به رفتارهای تجاری و ارزشی است که هر مشتری برای سازمان به وجود می آورد. با توجه به این ایده می توان به مشتریان خدمات بهتری ارائه نمود، محصولات جانبی مؤثرتر ارائه می شود، گردش مالی مشتریان را افزایش داد، مشتریان جدیدتری پیدا کرد، برای عقد قراردادهای فروش به کارمندان فروش کمک کرد و به آسانتر کردن فرایندهای فروش و بازاریابی کمک کرد.

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s